Ćwiczenia na jędrne ramiona

ćwiczenia na jędrne ramiona

Mięśnie ramion u kobiet tracą swoją jędrność przez utratę wagi, siedzący tryb życia i starzenia, jednak istnieje kilka prostych sposobów na poprawę ich wyglądu i zapobiegnięcie postawania tzw. Pelikanów.

Trening

Ćwiczenia na jędrne ramiona nie są ani męczące, ani czasochłonne – wystarczy poświęcić swoim ramionom około 15 minut dziennie, a efekty naprawdę nas zaskoczą.

Aby rozpocząć trening, nie musisz nawet zaopatrzać się w profesjonalne hantelki – na początek wystarczą nawet dwie butelki wypełnione wodą. Po dłuższym czasie, gdy twoje ramiona będą w lepszej formie, możesz wymienić hantle na cięższe.

Trening będzie jeszcze bardziej efektywny, gdy pleciesz go do innych ćwiczeń. Większość programów treningowych skupia się na pośladkach, brzuchu i nogach, więc łatwo możesz dorzucić wybrane ćwiczenia na ramiona.

Jeśli jesteśmy początkujący, powinniśmy ćwiczyć z użyciem obciążenia naszego własnego ciała. Takimi ćwiczeniami są pompki, popmpki tricepsowe, deska na prostych rękach, deska z przechodzeniem na przedramiona. Gdy już nieco wzmocnimy nasze mięśnie, przechodzimy na lekkie obciążęnie.

Do najlepszych ćwiczeń z obciążeniem należą: w pozycji stojącej spięcie bicepsa, powoli zbliżając przedramię do ramienia, zgięcia w tricepsie, prostujemy powoli i następnie wracamy od ugięcia, kolejne to podnoszenie wyprostowanych rąk wzdłuż ciała do wysokości barków i powolne opuszczanie, oraz na leżąco, unosimy hantle, zginając ramiona tak, jakbyśmy chcieli dotknąć nimi czoła.

O czym musisz pamiętać

  • Jeśli nie jesteś w stanie wykonywać ćwiczeń codziennie, nie martw się. Mięśnie rosną w nocy, dlatego zalecany jest trening co drugi dzień, minumum 3 razy w tygodniu.
  • Do treningów dołącz interwały, które w bardzo szybkim tempie spalą tłuszcz z niechcianych obszarów ciała.
  • Zmieniaj zestawy treningowe w zależności od nastroju, aby uniknąć nudy i rutyny, która znięchęci cię do walki o piękną figurę.
  • Odżywiaj się dobrze! Dieta daje nam aż 70% wyników, wiedziałaś o tym? Dlatego wybieraj zdrowo i świadomie.
  • Po przebudzeniu ćwicz pompki, a wnet stanie się to twoim nieodłącznym elementem porannej pobudki!

1 Komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.